Apple-Freaks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Garantie van toestel
Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n! Emptyza mei 21, 2011 10:00 am van Sveneeuh

» iOS 4.3.1
Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n! Emptyzo apr 10, 2011 11:07 am van bert.monteyne

» iPad 2 vanaf vrijdag verkrijgbaar
Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n! Emptyzo maa 27, 2011 4:37 am van Thiebout 

» Angry Birds
Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n! Emptyzo maa 27, 2011 3:09 am van Thiebout 

» iSoccer Backstreet
Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n! Emptyza maa 26, 2011 2:08 pm van Mads0401

» Hoe kan ik de jailbreak op mijn iPhone ongedaan maken?
Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n! Emptyza maa 26, 2011 7:17 am van eelke

» Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit?
Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n! Emptyza maa 26, 2011 7:16 am van eelke

» Hoe werkt de jailbreak?
Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n! Emptyza maa 26, 2011 7:15 am van eelke

» Wat is 'jailbreaken' en waarom is het nodig?
Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n! Emptyza maa 26, 2011 7:15 am van eelke

Facebook!
Stem voor ons!
Stem hier op ons!

 

 Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 101
Punten : 313
Reputatie : 0
Registratiedatum : 17-03-11
Woonplaats : West-Vlaanderen

Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n! Empty
BerichtOnderwerp: Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n!   Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n! Emptydo maa 17, 2011 5:03 pm

Al wekenlang hield het Chronic Dev Team ons de iOS jailbreak de komende tool Greenpois0n als vette worst voor de neus. Dat zulke lekkermakende berichten meestal niet werken onder iPhone hackers, bewijst Geohot die ons in het verleden ‘blackra1n’ bracht.
Want jawel, het is deze ‘oude rot in het vak’ die ons ‘out-of-the-blue’ de jailbreak voor firmware 4.1 in de vorm van limera1n geeft. Zijn limera1n jailbreak werkt op je iPhone 3Gs of iPhone 4.
Met limera1n krijg je Cydia op je iPhone, waarmee je allerlei apps en tweaks kunt installeren waar Apple zijn neus voor ophaalt. Lees verder en ontdek hoe je jouw iPhone met onze iFoneguide handleiding jailbreakt.

Onderstaande jailbreak met limera1n is geen unlock!

1. Installeer iTunes 10.01 of hoger van Apple.nl en installeer iOS 4.1 download: http://www.iphoneclub.nl/forum/wiki/Firmware op je iPhone (als je dat niet al per ongeluk gedaan had).
2. Sluit je iPhone op je computer aan en maak een reservekopie van je iPhone (als jouw iPhone nog toegankelijk is).
3. Download limera1n voor Windows via www.limera1n.com.
4. Zorg dat je iPhone op je computer is aangesloten en start limera1n op door op limera1n.exe te dubbelklikken.
5. Zodra limera1n is gestart druk je op de knop ‘make it ra1n’. Je iPhone herstart nu automatisch in herstelmodus.

6. Zodra limera1n de knop ‘hold home + power’ weergeeft, druk je de aan- uitknop en de homeknop van je iPhone tegelijkertijd in. Wacht tot je iPhone zich afmeldt van je computer. Als je het geluid van je computer aan hebt staan, dan herken je de afmelding aan het geluidssignaal “ding-dong”.

7. Vervolgens verschijnt in limera1n de knop ‘release power button’, laat dan dus meteen de aan- uitknop van je iPhone los, maar blijf de homeknop wel ingedrukt houden!

8. Als het je gelukt is dan geeft limera1n (heel kort) aan dat je iPhone in DFU-modus staat met volgende melding:

9. Als Limera1n bovenstaande melding niet geeft, dan begin je weer vanaf punt 6 totdat het je wel lukt om de iPhone in DFU-modus te zetten.
10. Het moeilijkste deel heb je gehad. Vanaf nu verloopt de jailbreak automatisch. Als je onderstaande screenshots op je scherm ziet, dan sluit je de popup en limera1n.

11. Start je iPhone na de jailbreak zelf op en voer daarna eventueel je pincode in.
12. Verbind je iPhone via wi-fi met internet. Blader naar het laatste scherm op je iPhone en tik op het blanco icoontje met het onderschrift ‘limera1n’. De limera1n app gaat de Cydia installer zoeken.

13. Tik in limera1n op ‘Cydia’ en daarna linksboven het scherm op ‘Install’. Cydia wordt gedownload en geïnstalleerd. Wacht gewoon rustig af tot jouw interactie weer verwacht wordt.


14. Na de installatie van Cydia kun je limera1n van je iPhone verwijderen. Voor de verwijdering tik je het limera1n icoontje op je iPhone nogmaals. In limera1n druk je op het stopbordje dat voor “Uninstall limera1n” staat. Vervolgens tik je op ‘delete’.


15. Als je Cydia opstart en gaat gebruiken, zorg er dan voor dat je alle Cydia updates eerst binnenhaalt als Cydia daarom vraagt. Schrik er niet van als je iPhone-scherm eventueel begint te knipperen. Na het binnenhalen van alle Cydia-updates is het knipperde scherm voorbij.
16. Veel plezier met je jailbreak, en vergeet niet om in Cydia de iFoneguide repo te checken voor leuke tweaks en apps! We staan in ‘More Package Sources’ op de beginpagina van Cydia, want we zijn een erkende Cydia-source. Niet voorniets ‘Dé Nederlandstalige iPhone Repository’!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.apple-freaks.com
 
Jailbreak iOS 4.1 op je iPhone 3Gs of iPhone 4 met limera1n!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» iOS 4.0 en 4.0.1 jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3Gs, iPhone 4 en iPod Touch!
» iPhone 2G unlock en jailbreak firmware 3.1.3
» Hoe kan ik de jailbreak op mijn iPhone ongedaan maken?
» Unlock je iPhone 4, 3G of 3Gs met Ultrasn0w
» Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Apple-Freaks :: Jailbreak en Unlock :: Hoe?-
Ga naar: