Apple-Freaks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Garantie van toestel
Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit? Emptyza mei 21, 2011 10:00 am van Sveneeuh

» iOS 4.3.1
Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit? Emptyzo apr 10, 2011 11:07 am van bert.monteyne

» iPad 2 vanaf vrijdag verkrijgbaar
Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit? Emptyzo maa 27, 2011 4:37 am van Thiebout 

» Angry Birds
Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit? Emptyzo maa 27, 2011 3:09 am van Thiebout 

» iSoccer Backstreet
Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit? Emptyza maa 26, 2011 2:08 pm van Mads0401

» Hoe kan ik de jailbreak op mijn iPhone ongedaan maken?
Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit? Emptyza maa 26, 2011 7:17 am van eelke

» Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit?
Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit? Emptyza maa 26, 2011 7:16 am van eelke

» Hoe werkt de jailbreak?
Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit? Emptyza maa 26, 2011 7:15 am van eelke

» Wat is 'jailbreaken' en waarom is het nodig?
Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit? Emptyza maa 26, 2011 7:15 am van eelke

Facebook!
Stem voor ons!
Stem hier op ons!

 

 Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
eelke




Aantal berichten : 4
Punten : 12
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-03-11

Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit? Empty
BerichtOnderwerp: Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit?   Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit? Emptyza maa 26, 2011 7:16 am

Waarmee je een jailbreak uitvoert is afhankelijk van de vraag of firmware je 1.x.x, 2.x.x of 3.x.x op je iPhone of iPod touch heb geïnstalleerd. Wil je alleen een jailbreak uitvoeren (dus geen unlock of activatie), dan heb je bij een iPhone met firmware 1.x.x de keuze uit:

* iNdependence (Mac)
* iLiberty+ (Mac en Windows)


Het gebruik van ZiPhone wordt afgeraden, omdat er vaak achteraf problemen ontstaan.

Bij een iPhone met firmware 2.x.x heb je de keuze uit:

* PwnageTool (Mac)
* WinPwn (Windows)
* QuickPwn (Windows & Mac)


Bij een iPhone met firmware 3.x.x heb je de keuze uit:

* Redsn0w (Windows & Mac)
* PwnageTool (Mac)
* Blackra1n (Windows & Mac)
* Spirit (Windows & Mac)


Bij een iPhone met firmware 4.x.x heb je de keuze uit:

* JailbreakMe.com
* Redsn0w (iPhone 3G & iPod touch 2)
* Customfirmware


Een andere mogelijkheid is om via iTunes aangepaste firmware (custom firmware) te installeren, die door een andere gebruiker al met PwnageTool of met WinPwn is gemaakt.
Dit doe je zo:
Je downloadt een custom firmware, dit zet je in een map of op je bureaublad (waar je maar wilt).
Vervolgens open je itunes, stop je je iphone in je pc/ mac dan moet je shift (toetsenbord) + herstel (Itunes) indrukken.
Nu moet je je custom firmware selecteren en dan herstelt hij op jouw firmware waarop een jailbreak reeds is uitgevoerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat is 'jailbreaken' en waarom is het nodig?
» Hoe werkt de jailbreak?
» iPhone 2G unlock en jailbreak firmware 3.1.3
» Eenvoudige jailbreak voor alle iOS 4 toestellen
» Hoe kan ik de jailbreak op mijn iPhone ongedaan maken?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Apple-Freaks :: Jailbreak en Unlock :: Waarom?-
Ga naar: