Apple-Freaks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Garantie van toestel
Nieuwtjes over de iPhone 5 Emptyza mei 21, 2011 10:00 am van Sveneeuh

» iOS 4.3.1
Nieuwtjes over de iPhone 5 Emptyzo apr 10, 2011 11:07 am van bert.monteyne

» iPad 2 vanaf vrijdag verkrijgbaar
Nieuwtjes over de iPhone 5 Emptyzo maa 27, 2011 4:37 am van Thiebout 

» Angry Birds
Nieuwtjes over de iPhone 5 Emptyzo maa 27, 2011 3:09 am van Thiebout 

» iSoccer Backstreet
Nieuwtjes over de iPhone 5 Emptyza maa 26, 2011 2:08 pm van Mads0401

» Hoe kan ik de jailbreak op mijn iPhone ongedaan maken?
Nieuwtjes over de iPhone 5 Emptyza maa 26, 2011 7:17 am van eelke

» Wat heb ik nodig voor een jailbreak en hoe doe ik dit?
Nieuwtjes over de iPhone 5 Emptyza maa 26, 2011 7:16 am van eelke

» Hoe werkt de jailbreak?
Nieuwtjes over de iPhone 5 Emptyza maa 26, 2011 7:15 am van eelke

» Wat is 'jailbreaken' en waarom is het nodig?
Nieuwtjes over de iPhone 5 Emptyza maa 26, 2011 7:15 am van eelke

Facebook!
Stem voor ons!
Stem hier op ons!

 

 Nieuwtjes over de iPhone 5

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 101
Punten : 313
Reputatie : 0
Registratiedatum : 17-03-11
Woonplaats : West-Vlaanderen

Nieuwtjes over de iPhone 5 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwtjes over de iPhone 5   Nieuwtjes over de iPhone 5 Emptywo maa 23, 2011 3:47 pm

Nieuwtjes over de iPhone 5


De iPhone 5 heeft dezelfde processor als de iPad 2, een herzien antennedesign, een groter scherm en krijgt dan toch NFC-ondersteuning. Dat beweert een Chinese krant.

De Appleblog GadgetsDNA bericht op basis van de zakelijke krant China Times dat er al vroege versies van de iPhone 5 van de band rollen. Die zal volgens de laatste berichten rond juli in de winkels liggen. De iPhone 5 zou uiterlijk niet veel verschillen van zijn voorganger, maar heeft wel een scherm dat met een diagonaal van vier duim een halve inch groter is.

Groter scherm tot aan de rand
Apple zou dit groter scherm in het ontwerp van de iPhone 4 kunnen proppen door de randen van het scherm tot aan de zijkanten van het toestel te laten lopen. Een Chinese verkoopsite publiceerde eind vorige maand nog foto’s van een vermeend iPhone 5-scherm met een diagonaal van vier inch.

GadgetsDNA meent ook te weten dat de glazen achterkant van de iPhone 4 in zijn opvolger vervangen wordt door een metalen plaat. En in tegenstelling tot eerdere berichten zou de nieuwe iPhone dan toch ondersteuning krijgen voor draadloos betalen met NFC-technologie.

A5-processor
Het gerucht over de A5-processor stak de kop op toen de iPad 2 begin deze maand gelanceerd werd. Firmwarehackers namen het nieuwe iOS 4.3 onder de loep en ontdekten verwijzingen in de code naar een nog onbekende telg uit de iPhonefamilie die gebruikmaakt van de nieuwe A5-processor.

Dat Apple het antenneontwerp van de iPhone 5 gaat herzien, ligt voor de hand. Bij de lancering kwam de iPhone 4 in een slecht daglicht te staan door diverse berichten over ontvangstproblemen die veroorzaakt werden doordat de metalen band rond de smartphone als antenne dubbelt. In de CDMA-versie van de iPhone 4 die de Amerikaanse operator Verizon begin dit jaar onthulde, zette Apple zijn foutje al recht.

Applefabriek gepland in Brazilië
Naast nieuwtjes over de iPhone 5 komt China Times met het nieuws dat Foxconn, de Taiwanese hardwarefabrikant die in opdracht van de grootste technologiebedrijven werkt, in 2013 een fabriek wil openen in Sao Paulo, Brazilië. Daar zal uitsluitend hardware van Apple gemaakt worden.

bron: ZDNet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.apple-freaks.com
 
Nieuwtjes over de iPhone 5
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» iOS 4.0 en 4.0.1 jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3Gs, iPhone 4 en iPod Touch!
» iPhone-wekkerprobleem bij omschakeling zomertijd
» Geen NFC in iPhone 5?
» iPhone-app geneest homo's
» Unlock je iPhone 4, 3G of 3Gs met Ultrasn0w

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Apple-Freaks :: Nieuws :: iPad/iPhone/iPod nieuws-
Ga naar: